اگر با hreflang آشنا باشید ، می دانید که این کد کج نوجوانی برای یک کمپین بین المللی موفق بسیار ضروری است. شما همچنین می دانید که این قسمت دارای یک قسمت از قطعات متحرک است - چندین صفحه ، بخش و زیر دامنه در هر کشور.

این داده زیادی برای ردیابی دارد. و اگر شما بیش از حد سازمان یافته نیستید ، به راحتی می توانید برخی از بینش های بزرگ را از دست ندهید.

برای شما خوشبختانه ، یک روش مفید برای ردیابی کمپین های hreflang وجود دارد: تنها آنچه شما نیاز دارید چند برچسب پویا در STAT است. و حتی برای شما خوشبخت تر ، Dan Nutter ، متخصص فنی SEO در twentysix ، موافقت کرد که خرد خود را در مورد همین موضوع به اشتراک بگذارد.

در زیر می آموزید که چگونه برچسب های پویا خود را در STAT تنظیم کنید ، بر تمام صفحات خود نظارت کنید و حتی تمام داده ها را برای تحت تأثیر قرار دادن تیم ، رئیس و مشتری خود تجسم کنید.
سرچشمه hreflang

ویژگی hreflang ، برای کسانی که ناآشنا هستند ، به Google می گوید که در یک صفحه خاص از چه زبانی استفاده می کنید. در سال 2011 معرفی شد و اساساً به ما این امکان را می دهد تا با کشورهای هدف خود در کشورهای مختلف به زبانهای خود صحبت کنیم.

اگرچه توسعه آن توسط جان مولر گوگل به عنوان یکی از دشوارترین طرفین سئو توصیف شده است:

اگرچه مطمئناً پیچیده است ، hreflang برای شرکت هایی که به دنبال افزایش سایت خود (یا در مورد سایت های مشتری ما) هستند ، به بینش رفته و باعث افزایش مخاطبان آنها شده است. دلیل این امر این است که: وقتی جستجوگران زبان صحیح محتوا را می بینند ، به کاهش سرعت گزاف گویی و افزایش تبدیل کمک می کند.

از آنجا که hreflang نیاز به چنین زمان و تلاش قابل توجهی از طرف SEO و تیم های توسعه دارد ، مشتری ها (به درستی) می خواهند مزایای ملموس بعد از استقرار را مشاهده کنند.
پایش hreflang (روش استاندارد)

برای نشان دادن مزایای چنین تغییر گسترده ای در معماری فنی یک سایت ، SEO ها می توانند یکی از دو کار را انجام دهند - یا افزایش تعداد برچسب های hreflang را برجسته کنید یا به کاهش تعداد خطاهای شناسایی شده در جستجوی Google اشاره کنید. کنسول.

مشکل این است که گفتن یک داستان ارزشمند در مورد کد پیچیده ، چیزی که با مشتری ها طنین انداز می شود ، آسان نیست ، به خصوص هنگامی که اطلاعات به مجموعه C ارسال می شود.

به همین دلیل است که برچسب های پویا در STAT ابزاری باورنکردنی برای سئو هستند و برای تیم ما ارزشمند هستند.
نظارت بر hreflang با برچسب های پویا (راه ساده تر)

برای افرادی که مشغول انجام کمپین های بین المللی سئو هستند ، من به شدت توصیه می کنم از برچسب های پویا STAT برای نظارت بر تغییرات رتبه بندی URL ها پس از استقرار hreflang جدید استفاده کنید.

برچسب های پویا نه تنها تشخیص سریع مسائل احتمالی را با نشانه گذاری hreflang امکان پذیر می کنند ، بلکه یک روش ملموس برای گفتن یک داستان قانع کننده و مثبت برای تیم ما یا مشتری Twentysix ارائه می دهند.

در STAT ، برچسب های پویا به طور خودکار با معیار از پیش تعیین شده جمع می شوند - شما آنها را با گزینه های فیلتر در برگه کلید واژه ها در سطح سایت انتخاب می کنید. به عنوان مثال ، می توانید ستون SERP Features را فیلتر کنید تا تمام کلمات کلیدی تولید شده در جعبه "People also ask" را ببینید.

تمام برچسب های شما در زیر در برچسب ها آماده هستند ، بنابراین می توانید عکس های سریع از نحوه عملکرد داده های خود دریافت کنید.
ایجاد برچسب های hreflang در STAT

برای ردیابی نشانگر جدید hreflang با برچسب های پویا در STAT ، محتوای بین المللی شما باید از طریق زیر پوشه ها یا زیر دامنه ها در یک سایت با استفاده از gTLD (به عنوان مثال www.sitename.com/fr-fr/ یا fr) تحویل داده شود. sitename.com).

اگر محتوای بین المللی شما در ccTLDs (به عنوان مثال www.sitename.fr) ارائه شده باشد ، برچسب های پویا قادر به ردیابی URL های رتبه بندی نادرست نیستند ، زیرا به یک دامنه دیگر نسبت داده می شوند.

ابتدا باید سایت های موجود در پروژه خود را برای کلیه ترکیب های مربوط به کشور و زبان جدا کنید. برای فعال کردن این ، شما به سادگی URL های رتبه بندی را برای یک رشته متن خاص فیلتر می کنید. این برچسب هایی ایجاد می کند که می توانند تمام کلمات کلیدی رتبه بندی شده برای یک زیر پوشه خاص - یا حتی یک URL خاص - را ردیابی کرده و عملکرد آنها را نظارت کنند.

در زیر ستون URL ، عملکردهای جستجوی Wildcard و / یا Exclusive Search را اعمال کنید. این به شما امکان می دهد هرگونه تغییر در URL های رتبه بندی خود را تشخیص دهید.

استفاده از جستجوی جستجوی Wildcard و جستجوی محرومیت ، به هرگونه تغییر در URL های شما کمک می کند.

فیلتر جستجوی Wildcard می تواند URL هایی را که شامل رشته متن برای منطقه صحیح است ، پیدا کند و بدین ترتیب بهبود تعداد URL های مرتب شده صحیح را ردیابی کند.

سایت هایی که از پوشه های فرعی استفاده می کنند ، برای همه URL ها نیاز به فیلتر دارد ، که شامل کشور و ترکیب زبانی است که می خواهید ردیابی کنید ، مانند "/ fr-fr /" هنگام پیگیری URL ها برای کشور فرانسه و زبان فرانسوی.

برای سایت هایی که از دامنه های فرعی استفاده می کنند ، باید دامنه های زیر دامنه و ریشه مانند "fr.sitename.com" را فیلتر کنید. برای ردیابی زیر دامنه ها ، باید "www" را نادیده بگیرید. پیشوند هنگام تطبیق در تنظیمات سایت.

برای ردیابی زیر دامنه ها ، باید نادیده گرفتن 'www' را انتخاب کنید . پیشوند هنگام تطبیق در تنظیمات سایت.

پس از اینکه ستون URL را برای کشور انتخابی خود فیلتر کردید ، Tag All Filtered Keywords را انتخاب کنید و یک برچسب پویا با نام "URL صحیح" ایجاد کنید.

اگر تصمیم دارید کاهش تعداد URL های مرتب نشده را ردیابی کنید ، باید با استفاده از همان مراحل مشابه در بالا ، فقط یک بار با استفاده از جستجوی Exclusive ، یک برچسب پویا ایجاد کنید.
گفتن یک داستان مثبت

هنگامی که عملکرد URL های رتبه بندی خود را ردیابی می کنید ، نشان دادن ارزش تغییراتی که در معماری فنی سایت انجام می شود آسان تر است.

علاوه بر این ، وقتی این مقدار به صورت بصری نشان داده می شود - مانند یک نمودار - این ایده را در اختیار مشتریان قرار می دهد که چقدر یک تغییر فنی مؤثر است و می تواند به وضوح در تمام سطوح تجارت آنها ارتباط برقرار کند. این نشان می دهد که افزایش در هر رتبه بندی صحیح URL ها

پس از ایجاد برچسب های شما ، می توانید بر افزایش تبادل صحیح URL ها با استفاده از برگه داشبورد نظارت کنید.
دور جایزه

فایده غیر منتظره ای برای پیگیری موفقیت استقرار هرفلنگ؟ این تغییرات را در تنظیم فنی یک سایت برجسته می کند ، که می تواند از عملکرد صحیح hreflang جلوگیری کند.

به عنوان مثال ، در طی یک کارزار اخیر ، تیم ما متوجه افزایش تعداد URL های نادرست رتبه بندی شده ، نشان می دهد که یک تغییر در سطح سایت تأثیر منفی بر روی نشانه گذاری hreflang داشته است.

در آن زمان ، کنسول جستجوی گوگل چندین خطای تأخیر را تجربه می کرد ، به این معنی که اگر ما حواسمان به مواردی نبود ، مسئله را کاملاً از دست می دادیم. با برچسب های پویا تنظیم شده در STAT ، ما توانستیم این تغییرات را قبل از کنسول جستجوی Google انتخاب کنیم.


با استفاده از برچسب های پویا STAT ، دان قبل از کنسول جستجوی Google توانست این خطا را پیدا کند.

با اعمال برچسب های پویا STAT ، ما توانستیم این افزایش را به دست بیاوریم و تیم ما قبل از انجام هرگونه آسیب طولانی مدت ، موضوع را اصلاح کرد.
از آنچه می خوانید دوست داشتید؟

آیا می خواهید بهترین و بدترین برچسب های خود را بدانید؟ آیا می خواهید تمام معیارهای آنها را با هم مقایسه کنیم؟

اگر به هردو پاسخ مثبت دادید و مشتری STAT هستید ، باید برگه برچسب ما را بررسی کنید تا ببینید چه نوع بینش هایی را می توانید برای کمپین های بین المللی (و ملی) خود کشف کنید.

مشتری STAT (هنوز) نیستید؟ نسخه ی نمایشی را برای دستیابی به یک مسیر دستیابی سفارشی رزرو کنید. همچنین می توانید با تیم ما در MozCon گپ بزنید تا از نزدیک و شخصی آن را ببینید!


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : برچسب ,hreflang ,پویا ,سایت ,stat ,ردیابی ,رتبه بندی ,برای ردیابی ,عنوان مثال ,پویا stat ,برچسب پویا ,کنسول جستجوی google ,پیشوند هنگام تطبیق ,تمام کلمات کلیدی ,نشانه گذاری hreflang
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کنترل خشونت و انواع خشونت ها Katie ... آموزش برنامه نویسی - آموزش سئو - آموزش طراحی وب دونار خزر شمع و پروانه مژه مصنوعی صنایع غذایی سیلیس Joseph